cellun

Alla inlägg under juli 2011

Av cellun - 27 juli 2011 09:10

heii!nu e jah äntligen hemma igen!! har varit i Turkiet i två veckor nue! det var INTE så kul.....menmen, e hemma iaf!

det var typ 40-45 grader där..... -_-ni hade ju värsta braiga  temat när jag var borta! "Godis tema".det e ju skitbra!   

punk tema e inte min grej....hoppas det blir nått bra tema sen! tänkte göra en ny header senare i daah......vi får se om jag orkar. jag håller på o samlar ihop mina gammla leksaker o sånt....jah o mamma ska ha loppis snart, kanske tsm med min bff irlså vi kan få lite pengar! money money  $.$ aja

se yaah<3

// cellun

Av cellun - 2 juli 2011 21:28

          heii!! idaah har jah varit o badat, o precis när jah skulle gå, som kom amiz(amanda.den.söte)så mamma snacka med hennes pappa. sen köpte mina bröder godis, men jah skulle käka min tobleråne som jag vann påe Gröna lund! ( 2 kg!)men jag åt bara 35 g......men iaf..nue har jah bara 10.000 fame kvaar! de e skitlite ju! så plzz hjälp meii nue! uppskattar det VERKLIGEN! men jah tänkte visa bilder från Åland nue!nue blev det lite weard..bilderna bvlev över istället för under, aja, what ever...en sluggbild e allt ni får påe majj en så länge :p vi hörs! //cellun

Av cellun - 1 juli 2011 18:31

heii!!!! nue är jah hemma igen! har varit påe Åland meh Amizz! det var skitroligt........!

vi har tagit flera tuusen fotton där vi bodde, i en liten söt stuga.

vi har badat skitmkt i poolen, för det var sviinkallt i havet!   

vi spelade minigolf oxxå, jag för första gången daah........................................... o jah vaann!!!   

iaf....har typ flera tuusen myggbett som kliar hela tiden........ o så har jah fått reda påe lite saaker... 1. jag suger påe vollyboll

2. jag suger påe att kasta en boll med ett slagträ i brännboll xDl

3.Åland e skitstort!

aja....ska lägg ut litte bilder så ni får see hur det såg ut där.. ;)   orkar faktiskt inte ladda upp fleer bilder, ni får vänta ett tag! ;p

sees!//cellun

Presentation


Hejjsan! Denna blogg kmr handla om Moviestarplanet.
Där heter jag cellun och är på lvl 13 :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni min serie "Rädda världen" på MSP?
 Jaa!
 Sådär...
 Nej..

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards