cellun

Alla inlägg under juni 2011

Av cellun - 23 juni 2011 20:54

HEII!! <3

äntligen e det nytt tema! stenåldern söög!-_-

iaf.....tycker det nya temat är helt ok! det nya temat

är Miami! nya snygga kläder, men som vanligt är håren JÄTTEFULA! men men, man har ju andra snygga hår XD

imorn ere midsommarafton!!! längtar, men ändå inte..... ska till mina kusiner som e 7 o 9..... jah själv e ju 11.... Vendela( 7-åringen), kan inte ens åka sparkcykel.. -_-.... men Emilia e ganska scysst! ibland jobbig..... hoppas att det inte regnar imorn! dom bor i västerås så.....men här kommer en bild på temat OCH en bild på majj,   för jag tänkte liksom göra en look till varje tema nu som kommer, fast kanske inte om det suuger...:D aja, här e bilderna! pöss // cellun<3  

Av cellun - 20 juni 2011 14:51

heeii! idaah har inte varit en så bra daag...har varit dåligt väder heela daan..fast nu ere liite sool xD  iaf....Pricke-lisa har växt! hon e skitsöt nue! faast, det var hon ju innan oxxå...men men.....

det här blev ett kort inlägg, orkaar int göra mer...lite slö idaahxD

här e en bild påe min sööta Lisa!

  puuss påe er!// cellun

Av cellun - 19 juni 2011 13:19

heii!! nu har jah int blöggat påe...ää..ska kolla xD..

över 2 veckor! hoppsan, det visste jah inte......  

aja.....jag har köpt en ny bonnie! den heter Pricke-lisa xD

kom int påe nåt bättre..... jag har ju int berättat nåt om mina djur..men jag har en ond bonnie, som heter Bubbe, och så har jag en drake,som heter Rockie, o sååe har jag en..jag troor det e en god  bonnie, vet inte säkert.. som heter Purple, o min nya Vip bonnie som heter Pricke-lisa....... a, det var det det...men det nya temat suuger..igen -_- azzå serigöst! Stenålderstemma, jah bliir gaalen! x-o.... hare hänt nåt meer...nää, elr joo! jag blev Vip i ett år när jag fyllde år, den 5 juni! såå kul!...o jah fyllde 11, om ni undra.. ;)

men här kommer en bild påe mina djur!  

Av cellun - 2 juni 2011 16:10

heeii! idag...har jag int gjort så mycke....så här ser min dag ut idag: sov, vakna, somna om, vakna, kolla på tv, spela msp o lyssna på spotify, äta frukost, hoppat studsmatta med broshan, elr rättare sagt broshorna, o lite andra grejor, orkaar int skriva mer!

men nu finely blev det nytt teema! meen det blev pirat tema -.-..lite tröökit,  men mycke bättre en läkar tema iaf! håller faktiskt på med att kolla igenom pirats of the caribbean filmerna nu, förra veckan o den här veckan, ska kolla på 3:an ikväll! här e en liten bild på temat!pözz//cellun <3  

Av cellun - 1 juni 2011 22:49

heeii! jag fyller år nu på söndag! jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!

så jag uppskattar VERKLIGEN om ni ger mig autos o presenteer!

skulle vah skiitsnällt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!

har fått rätt så många autozz, men det räcker inte! såå plizz kan ni kolla på mina filmer o ge mejj fler autozzar!? xD blir verkligen jätteglad daa!

  pözz påe er! // cellun <3

Presentation


Hejjsan! Denna blogg kmr handla om Moviestarplanet.
Där heter jag cellun och är på lvl 13 :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni min serie "Rädda världen" på MSP?
 Jaa!
 Sådär...
 Nej..

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards